Український форум благодійників - Розвиваймо благодійність разом
Головна    Сектор благодійності    Благодійність у громаді    Аналітика / Публікації
 

СЕКТОР БЛАГОДІЙНОСТІ

Аналітика / Публікації
ОПИТУВАННЯ
Який розмір благодійної пожертви Ви готові перерахувати через відправлення текстового повідомлення?
МИ НА FACEBOOK

Дослідження: класифікація небайдужих людей

09.04.2014  Автор: Evolution & Philanthropy

Університет Вальдена (The Walden University, Міннеаполіс , США) опублікував Звіт про ефективність соціальних перетворень - 2013 (2013 Social Change Impact Report), в якому визначено шість типів «агентів суспільних змін», які діють у восьми країнах світу - в США, Канаді, Німеччині, Йорданії, Індії, Китаї, Мексиці і в Бразилії (всього 9000 респондентів). Агенти відрізняються за ступенем залученості в процеси розвитку суспільства, по мотивації, і по вибору проблем, які хвилюють активістів найбільше.

1. Ультра-віддані справі реформатори - діють у самих різних сферах життя, вірять у свої сили, активно шукають однодумців в соціальних мережах, і присвячують час громадській роботі з великим задоволенням. Значна частина агентів в цій групі (71%) високо цінує особисту участь у соціально значимій діяльності, а 74% - вважають таку роботу важливою частиною свого життя.

2. Віруючі благодійники. Для цих людей головним джерелом мотивації є саме віра, а не робота, школа, університет і т.п. Ці агенти, як правило, старше інших респондентів, не захоплюються віртуальним спілкуванням, вважають добрі справи своїм моральним обов'язком, і подають гідний приклад дітям і близьким. Серед них три чверті респондентів (75%) повідомили про те, що прагнення до позитивних змін пропагує їх релігія, 92% - як мінімум раз на місяць беруть участь у благодійній роботі своєї церкви, і всього лише 23% - надихаються інформацією на веб-сайтах.

3. Соціально-відповідальні споживачі - воліють купувати товари й користуватися послугами компаній, які вносять вклад у розвиток суспільства і піклуються про екологію (91%). Ці агенти небайдужі до проблем соціальної справедливості і є прихильниками природоохоронних ініціатив. Це вони обговорюють місцеві проблеми і долі світу в соціальних мережах. Більшість опитаних у цій групі (81%) виступають проти дискримінації, і 76% - вважають проблеми екології найбільш актуальними.

4. Прихильники конкретних суспільних справ або акцій - включаються в роботу (як правило, на базі школи або на робочому місці), щоб забезпечити успіх конкретних соціальних перетворень. У порівнянні з іншими агентами вони більш прагматичні, та перед особистою участю найчастіше віддають перевагу пожертвуванням або наданням безоплатних послуг.

5. Випадкові прихильники - зазвичай приєднуються до місцевих акцій, але не вважають подібну діяльність справою всього життя. Деякі вітають особисту участь (27%) , і включаються в громадську роботу як мінімум один раз на місяць (24 %).

6. Глядачі - можуть підтримувати ініціативи тим чи іншим способом, але, як правило, не вірять у те, що їх особиста участь (як реальна, так і віртуальна) здатна вплинути на життя спільноти. До місцевих акцій приєднуються лише 9 % респондентів у цій групі.

«Кожна людина в стані посприяти позитивним змінам - великим чи малим, місцевим або глобальним. У ході дослідження ми визначили типи людей, які виконують важливу роботу по всьому світу... Вивчивши особливості цих груп, ми запропонували новий погляд на подібності та відмінності агентів соціальних змін», - так прокоментувала результати роботи Синтія Баум (Cynhia Baum), президент Університету Вальдена.

Джерело: Дайджест публікацій міжнародного філантропічного співтовариства, № 3 (45), березень 2014 р.

ДОДАТИ КОМЕНТАР
Також ви можете
+ Додати новину
 
 
ПІДПИСКА
на електронні видання Форуму
"Хроніки благодійності" та "ФІЛАНТРОскоп"
 
 
Оберіть, будь ласка, категорію підписувачів, до якої вас віднести:
  • Виділити всі
 
 
 
 
 
 
ЧЛЕНИ УКРАЇНСЬКОГО ФОРУМУ БЛАГОДІЙНИКІВ